ابزار منو ثابت

روزگار ( تنظیم جدید )

دیروز روزگار / بودم کسی

اون روزگار / هر چه بود مال من / همچون کسی

روزگاری بود / ای روزگار

روزگاری خوش / ایام به کام

صبحگاهان / دسته دسته یاران به راه

جملگی در صف / کرنش به راه

گردان شیرینی / جملگی بر سفره ام

سایرین نیز / دائما" چاپلوسی ام

روزها بود / همچنان اسب مراد

روزها در پی روز / همچون روان

ای بی خبر / تا به کی روزها همچون روان ؟

تا زناگه یک طوفان بد / هرچه بود برد / آن طوفان بد

هر چه داشتم شد برگ خزان / شد آفتی

هر چه بود ، در عین دم شد هیچستان من

زان لحظه ائی که آنچنان بر خود شدم

ای وای من / ای وای من / بیخود شدم

جیب ها سوراخ و سفره ها خالی به شد

بوسه ها خشمی / صف ها  زیاران خالی به شد

من که خود روزی برای خود / همچون کسی

بیخود شدم / بیخود شدم / ای وای من بیخود شدم

هرگونه برداشت بدون اجازه از نگارنده پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره

 



نظرات شما عزیزان:

حنانه
ساعت16:08---16 تير 1392
واقعا" عالیست .

رضا
ساعت16:06---16 تير 1392


عرشیا
ساعت9:02---21 خرداد 1392
سلام

تغییرات به بهتر شدن شعر کمک کرده است . عرشیا
پاسخ:سلام عرشیا جان ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:,

] [ 16:30 ] [ دلشوره ]

[ ]